"המפגינים אנשים טובים, הם פשוט לא מכירים אותנו"

מהדורת הבוקר No Comments on "המפגינים אנשים טובים, הם פשוט לא מכירים אותנו"

ח"כ צבי סוכות במהדורת הבוקר: "יצאתי להפגנות נגד הרפורמה ודיברתי עם אנשים שעות. אנשים טובים שפשוט לא מכירים אותנו. לא יצא להם לדבר איתנו או להבין את כוונותינו, הפערים נובעים מפחד"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס להעברת חוק הסבירות: "פגשתי אתמול את ח"כ יולי אדלשטיין, אמרתי לו יש לך ניסיון עם דיקטטורה. תגיד לי אם ככה זה נראה".

"האירוע הזה לא ענייני", אמר סוכות בהמשך. "עוד מילא כשלוין הציג את כל החבילה של החוקים הייתה ביקורת שזה מפר את האיזונים והבלמים, אבל עכשיו כשהעברנו את עילת הסבירות – זה לא סיפור ענייני. גדולי המבקרים עכשיו – תמכו בזה בעבר. סער, לפיד, אהרן ברק".

על המוחים: "הם אומרים כל הזמן שזה רק הצעד הראשון בדרך לקץ הדמוקרטיה ובסוף זה יגמר בזה שנכפה עליהם לקיים אורח חיים דתי. יצאתי להפגנות נגד הרפורמה ודיברתי עם אנשים שעות. אנשים טובים שפשוט לא מכירים אותנו. לא יצא להם לדבר איתנו או להבין את כוונותינו, הם לא יודעים בכלל מה הכוונות שלנו. הפערים הם פערים של פחד".

"בחודשי הפגרה נעשה הכל כדי להגיע להסכמות לגבי ההמשך", הבהיר סוכות. "התחייבנו בבחירות לקדם איזון בין הרשויות בישראל. אני יודע שבישראל מקובל להבטיח בבחירות ולא לקיים אבל אנחנו לא כאלה. זה מה שהבטחנו לציבור ואת זה אנחנו צריכים לעשות. אני חושב שנגיע להסכמות. גם באופוזיציה למדו אתמול את מגבלות הכוח והבינו לא נתקפל מול כל איום".

על ההתערבות החמורה של הממשלה האמריקני בנושאיה הפנימיים של ישראל: "זה לא סוד הממשלה הנוכחי בארה"ב לא מאוד אוהב את הממשלה הנוכחית בישראל. למרות הכל היחסים חזקים מאוד".



0 תגובות